[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
فرم ثبت نام::
درباره همایش::
سازمان همایش::
برگزارکنندگان و حامیان::
شرکت در همایش::
ارسال مقاله::
برنامه‌های جانبی::
برقراری ارتباط::
رویداد::
ارتباط با جامعه::
::
پوستر همایش
..
پوستر رویداد
..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
حامیان همایش
دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی
..
:: سوال‌های متداول ::
 | تاریخ ارسال: 1403/8/25 | 
    1. چگونه مقالات ارائه می‌شوند و به چند داور ارسال می‌شوند؟ حداکثر مدت زمان داوری چقدر است؟
هر مقاله به دو داور مرتبط با موضوع انتخابی شما ارسال می‌شود. در صورتی که یکی از داوران مقاله را تأیید کند و دیگری آن را رد کند، مقاله به یک داور سوم ارجاع داده می‌شود. برای پذیرش در همایش، هر مقاله باید تأیید دو داور را دریافت کند. ارائه مقالات به صورت سخنرانی (شفاهی) و پوستر انجام می‌گیرد. حداکثر زمان داوری ۱۰ روز کاری است و داور موظف است نتیجه بررسی مقاله را اعلام کند. اگر مقاله‌ای نیاز به اصلاح داشته باشد یا رد شود، دلایل رد یا اصلاحات لازم به نویسنده مسئول اطلاع داده می‌شود.

    1. مقاله من به شکل پوستر تأیید شده است. چه اقداماتی باید انجام دهم؟
ابتدا باید راهنمای تهیه پوستر را از وب‌سایت همایش دانلود کنید. این راهنما در بخش دسترسی سریع در راهنمایی نویسندگان سایت قرار دارد. پس از آماده‌سازی پوستر خود، فایل‌های آن را از طریق سامانه کاربری که مقاله‌تان را از آنجا ارسال کرده‌اید، ارسال نمایید.
لینک راهنمایی: https://aile.khu.ac.ir/files/help/article_submit.htm?&slct_pg_id=۶۸&sid=۱&slc_lang=fa

    1. آیا باید پوستر را چاپ کنیم؟ آیا باید رنگی باشد یا سیاه و سفید؟ چه اندازه‌ای باید داشته باشد؟
چاپ پوستر به صورت کاغذی ضروری نیست. دبیرخانه همایش به منظور حفظ محیط زیست و کاهش هزینه‌های اضافی برای نویسندگان، تنها فایل پوستر را از شما دریافت خواهد کرد. این فایل در روز همایش از طریق ویدیوپروژکتور توسط کمیته اجرایی نمایش داده می‌شود. برای ارسال فایل پوستر، لطفاً از قسمت فایل‌ها در سامانه کاربری خود، آن را در فرمت زیپ یا rar ارسال کنید، یعنی ابتدا فایل خود را فشرده کرده و سپس ارسال نمایید.


    1. آیا امکان ثبت‌نام در همایش به صورت غیرحضوری وجود دارد؟ تفاوت‌های بین گواهینامه‌های حضوری و غیرحضوری چیست؟ آیا در گواهینامه‌ها و مدارک همایش، عبارت "غیرحضوری" ذکر خواهد شد؟
شما می‌توانید به صورت آنلاین در همایش ثبت‌نام کنید. دبیرخانه همایش برای افرادی که به دلایل مختلف، از جمله فاصله زیاد یا عدم امکان حضور، تمهیداتی برای پذیرش مقالات به‌صورت غیرحضوری در نظر گرفته است. لازم به تأکید است که هیچ تفاوتی میان گواهینامه‌های حضوری و غیرحضوری وجود ندارد و در گواهینامه‌های مربوط به شرکت‌کنندگان غیرحضوری و مستندات آن‌ها، عبارت "غیرحضوری" قید نخواهد شد. تمامی گواهینامه‌ها شامل گواهینامه حضور، ارائه مقاله و چاپ در مجموعه مقالات هستند.


    1. آیا لازم است همزمان با ارسال مقاله، هزینه ثبت‌نام پرداخت شود؟ حداکثر مهلت برای واریز وجه ثبت‌نام چقدر است؟
نه، در زمان ارسال مقاله نیازی به پرداخت هزینه ثبت‌نام نیست و شما باید پس از پذیرش مقاله‌تان، وجه را واریز کنید. مهلت پرداخت هزینه از زمان پذیرش مقاله تا ۱۰ روز قبل از برگزاری همایش است. با این حال، توصیه می‌شود برای تسهیل هماهنگی‌ها و تسریع در امور اجرایی دبیرخانه، همچنین آماده‌سازی گواهینامه‌ها و چاپ کتاب الکترونیک پژوهشگران، ثبت‌نام خود را زودتر انجام دهید و به روزهای پایانی موکول نکنید.


    1. مقالات به چه صورت و در کدام مکان‌ها نمایه می‌شوند؟
مقالات به صورت کامل در وب‌سایت ISC و در کتابچه الکترونیکی همایش منتشر می‌شوند.


    1. آیا پس از ثبت‌نام و پذیرش مقاله توسط کمیته علمی و پرداخت هزینه، امکان بازگشت وجه ثبت‌نام وجود دارد؟
توجه داشته باشید که قبل از پرداخت هزینه، نویسنده مسئول باید تمامی نویسندگان را از فرآیند ثبت‌نام مطلع کند. پس از واریز هزینه ثبت‌نام، هیچ‌گونه امکان بازگشت وجه وجود ندارد و نویسنده مسئول حق هیچ‌گونه اعتراضی نخواهد داشت. بنابراین، لازم است که در ثبت‌نام و پرداخت وجه دقت و هماهنگی لازم را داشته باشید.

دفعات مشاهده: 217 بار   |   دفعات چاپ: 36 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
::
پنجمین همایش انجمن فناوری آموزشی: هوش مصنوعی و طراحی محیط های یادگیری The 5th Conference of Educational Technology Association: Artificial Intelligence and Design of Learning Environments

Persian site map - English site map - Created in 0.08 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 4666