فرم درخواست اسپانسری اطلاعات رویداد: رویداد حاضر به عنوان رویداد وابسته به همایش هوش مصنوعی و طراحی محیطهای یادگیری در دو بخش دیجیتال و غیردیجیتال آثاری را که در حوزه بازیوارسازی محیط یادگیری است برای داوری اثر تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ میپذیرد. آثار ارسال شده در بخش دانشجویی، آثار مرتبط با آموزش شهروندی، حوزهی کودک، آموزش شغلی و سازمانی، آموزش کودکان و دانشآموزان با نیازهای ویژه، مهارت آموزی، کارورزی و آموزش ضمن خدمت که حائز شرایط درج شده در فراخوان هستند به فرایند داوری ارسال خواهند شد. آثار برگزیده هر بخش در اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد. اطلاعات تکمیلی: منظور از محیط یادگیری میتواند محیط یادگیری حضوری یا برخط باشد. محیطهای یادگیری/ آموزشی میتواند رسمی و غیررسمی باشد (اعم از خانه، مدرسه، دانشگاه، محیط کار و ...) موضوع آثار میتواند در حوزه آموزشهای تخصصی و عمومی در محیطهای نامبرده، آموزشهای سازمانی، آموزش های شغلی و ضمن خدمت، آموزش های فردی و میان فردی، آموزش پزشکی، بهداشت، آموزش شهروندی با تاکید بر شهروند دیجیتالی و غیره باشد. مثالی از محیطهای یادگیری مبتنی بر بازیوارسازی برای آموزش سازمانی در ادامه آمده است: آثار این بخش میتواند در حوزه مدیریت پروژه، مهارتهای سخت مانند مدیریت هزینه، مدیریت ریسک و همچنین حوزه مهارتهای نرم مانند حل تعارض، کار تیمی و غیره باشد. ماهیت بازیهای این بخش به طور مثال میتواند استراتژیک، ایفای نقش باشد. طراحان بازی میتوانند نسخه دیجیتال یا غیردیجیتال این مهارتها را با نیازسنجی دقیق شغل مدنظر در سازمان خاص تولید کرده و به جشنواره ارایه دهند (استانداردهای این بخش میتواند توسط اسپانسرهای رویداد تعریف و تعیین شود).