پنجمین همایش انجمن فناوری آموزشی: هوش مصنوعی و طراحی محیط های یادگیری- حامی مالی
شرایط اسپانسری

حذف تصاویر و رنگ‌ها  | تاریخ ارسال: 1403/9/10 | 
فرم درخواست اسپانسری

اطلاعات رویداد:
رویداد حاضر به عنوان رویداد وابسته به همایش هوش مصنوعی و طراحی محیط­های یادگیری در دو بخش دیجیتال و غیردیجیتال آثاری را که در حوزه بازیوارسازی محیط یادگیری است برای داوری اثر تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۴ می­پذیرد.
آثار ارسال شده در بخش دانشجویی، آثار مرتبط با آموزش شهروندی، حوزه­ی کودک، آموزش شغلی و سازمانی، آموزش کودکان و دانش­آموزان با نیازهای ویژه، مهارت آموزی، کارورزی و آموزش ضمن خدمت که حائز شرایط درج شده در فراخوان هستند به فرایند داوری ارسال خواهند شد. آثار برگزیده هر بخش در اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد.
اطلاعات تکمیلی:
منظور از محیط یادگیری می­تواند محیط یادگیری حضوری یا برخط باشد.
محیط­های یادگیری/ آموزشی می­تواند رسمی و غیررسمی باشد (اعم از خانه، مدرسه، دانشگاه، محیط کار و ...)
موضوع آثار می­تواند در حوزه آموزش­های تخصصی و عمومی در محیط­های نامبرده، آموزش­های سازمانی، آموزش های شغلی و ضمن خدمت، آموزش های فردی و میان فردی، آموزش پزشکی، بهداشت، آموزش شهروندی با تاکید بر شهروند دیجیتالی و غیره باشد.
مثالی از محیط­های یادگیری مبتنی بر بازیوارسازی برای آموزش سازمانی در ادامه آمده است:
آثار این بخش می­تواند در حوزه مدیریت پروژه، مهارت­های سخت مانند مدیریت هزینه، مدیریت ریسک و همچنین حوزه مهارت­های نرم مانند حل تعارض، کار تیمی و غیره باشد. ماهیت بازی­های این بخش به طور مثال می­تواند استراتژیک، ایفای نقش باشد. طراحان بازی می­توانند نسخه دیجیتال یا غیردیجیتال این مهارت­ها را با نیازسنجی دقیق شغل مدنظر در سازمان خاص تولید کرده و به جشنواره ارایه دهند (استانداردهای این بخش می­تواند توسط اسپانسرهای رویداد تعریف و تعیین شود).


فرم درخواست اسپانسری
نشانی مطلب در وبگاه پنجمین همایش انجمن فناوری آموزشی: هوش مصنوعی و طراحی محیط های یادگیری:
http://aile.khu.ac.ir/find-1.88.26.fa.html
برگشت به اصل مطلب